Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2012

Vecka 3......

....alltså nästa vecka drar vi igång aerobicen igen=))!!!!!  Klockan 19 onsdag i fritiof berg nedre. Gamla som nya är jättevälkomna!!!!!! Ska bli så gott att komma igång igen, efter dessa latveckor så är det ett nödvändigt ont, usch att man bara tillåter sej själv att inte göra ngt vettigt. Bara gosa i sej en massa god mat o andra onyttigheter. Men som sagt, nu e det dags igen.
I eftermiddag blir det lite möte på jobbet....ja jag vet att jag e ledig, men det är inte alltid att man jobbar samtidigt, så då valde jag att åka dit idag i allafall.
Enda kruxet just nu är bristen på bilar hos familjen Roth. Vi har endast min bil och Ullis just nu, så det e lite oyssel me att få ihop allt, men ska nog funka.
Idag hoppa man upp 5,30, tänkte hästarna skulle få komma ut riktigt tidigt, men......mannen hade redan fixat.Tack för att du finns........finns alltid där för mej när jag har funderingar, är ledsen över ngt, beh goda råd. Ja alltid!!!!!!!!!!!
Nehej, kl e halv 8, ska ta en kopp kaffe innan lite nytta ska göras.
Ha en god dag alla.
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar