Summa sidvisningar

söndag 8 januari 2012

Söndag kväll

Jahopp, så har denna jobbarhelg passerat. Rackarns vad tiden springer iväg=)!
Sitter o funderar på det ena å det andra och kan konstatera att både bra å dåliga saker passerta under 2011.
Men om jag ska dra allt här å u får jag nog sitta till midnatt så det får bli en annan dag hihi! Nu har jag endast 4 arbetsdagar kvar sen har jag faktiskt kyxat till det med en hel veckas semester!!!! Åh va ska du göra då undrar en del. Men måste man göra ngt bara för att man har semester. Har funderingar på att åka å hälsa på min kära mamma, men vill inget bestämma eller lova, för man vet aldrig med väder o vind!
Annars går det åt att bara koppla av, göra det man vill när man vill!
Nehej alla, nu ska jag ta å krama kudden!!!! Natti

1 kommentar:

  1. Å så himla härligt! 1 veckas semester utan några som helst planer låter ju alldeles underbart!

    SvaraRadera