Summa sidvisningar

söndag 22 januari 2012

Gardiner

Idag har man varit i gardinsytagen igen=)!!!! Jag älskar att sy gardiner, men denna gång blev det tikk dotterns kök. Hon bor ju som sagt med Patrik och sin lilla "bebis" kattungen Avicci i flygeln på gården!
Idag tyckte hon det var dags att ta ner julegardinerna, så då va det bara att ta fram symaskinen å sätta fart.
Tyget hitta hon på Bengtssons i Ödeshög, å visst bidde det fint=)!
Annars har dagen flygit iväg idag. Mats å jag åkte in till Motala för att inhandla lite virke på byggmax, MEN det va stängt. Ngt molokna tyckte vi att vilken onödig resa. Så kom vi ju på att det finns ju Cheapy, åh vilken tur hihi!
Efter detta hem och snickra på panelen på utsidan av nya sadelkammaren som snart är färdig. Köpte också lite nya hylor dit som kan vara bra till täcken, schabrak, div andra grejer.
Men nu e det snart dags att dejta kudden så det e arbetsdag imorgon igen. Har ju som sagt varit hemma en hel vecka, men det går aldeles för fort tycker jag! Men har ju å andra sidan tagit veckan som den kommit och gort vad jag velar när jag velat! Det e väl det som kallas vardagslyx eller??????
Ha en gp kväll alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar