Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Tröööööttttteeeeerrrrr

God morgon! Vet inte vad det är men e så trött så jag vet inte vad. Kanske e att kroppen kopplar av nu när man e ledig och då kommer tröttheten. Idag ska jag göra ingenting hihi! Igår tvätta, städa, mocka, vek en sablans massa tvätt, långpromenad med hundarna. SÅ idag får det va!
Kanske den där rackarns skänken ska påbörjas, har ju fuskat i väldigt många veckor nu med den. Vill ju gärna få den på plats. Kommer bli så fin, ha en massa ljus på den mm. Ingen som har några gala notblad liggandes som jag skulle kunna bli vid. Fattar inte var alla mina är ngn stans! Hade ju hur mkt som helst, både lösa blad och massa böcker. Men får väl leta en sista gång annars får man väl se på ngn loppis lr ngt om det finns.
Hade ett väldigt överaskande och tevligt samtal i lördags, mer vill jag inte säga om detta, utan kommer att avslöjas inom ngn vecka hoppa jag. MEN om detta skulle bli som jag vill så vet jag att vääääääldigt många personer kommer bli överförtjusta.
Noop, en kopp kaffe sedan duschen.
KrameliKram

1 kommentar:

  1. Hej =) härlig grön blogg =) Hoppas du får en bra dag. kram

    SvaraRadera