Summa sidvisningar

söndag 29 januari 2012

Brrrrrrrrr

God morgon! Idag e en bister morgon. Kallt som bara den! Men å andra sidan så spelar det inte så stor roll.
Idag e inte lille Teddy så pigg! Han har antagligen vrickat till sitt bakben så han vill inte gå ut. Han får stå inne idag och är det inte bättre så får jag ringa veterinären. Stackars djur när de inte kan säga vad det är.
Nu är det sista chansen att försöka sälja bilen privat......annars får den åka till Motala och försöka hitta ngn annan ägare där.
Idag börjar jag inte förään kl 10, och är väl både för och nackdelar med denna tid. Nackdelen att hela dan försvinner, jag menar att hemma hinns inte så mkt. Fördelen är att jag inte beh gå upp så rackarns tidigt hihi!
Kommunen kommer på besök idag till jobbet. De ska berätta lite om vad som händer i Ödeshög samt ang det omtalade bygget. Men vi har laddat med frågor så jag hoppas vi får de svar vi vill ha!
Imorgon ska Ullis och jag åka till ett medium=)!! Måste erkänna att jag nog e en aning nervös. Ska bli spännande ( tror jag )! Man undrar ju vad som kommer att sägas, om man blir tagen/ledsen/skrämd. Ja inte vet jag. Är det ngn av er därute som varit hos ngt medium???????
Ha en go dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar