Summa sidvisningar

måndag 23 januari 2012

Äntligen, äntligen, äntligen.......=)))))))

För er som jobbat med mej idag vet precis vad jag menar!!!! Efter regn kommer solsken och det kan man verkligen säga att detta är. Jäklar alltså, nu vänder det!!!!
Nu är det mkt som varit i motvind, men rackarns om inte allt ska börja ses som en ljusning.
På andra plan kan det kanske fortfarande finnas kvar lite mörka moln, men jag försöker glömma//förtränga, men det vill inte lyckas riktigt. Tänker på det varje dag, tänk om, tänk om inte..............!!!!!! Känns som om jag vill kontrollera allt, men funkar tyvärr inte.
Jaja så e det med det!
Imorgon sovmorgon, alltså börjar jobbet 12. Helt ok faktiskt för då hinner man med lite på fm...om man kommer upp på morron vill säga=)!
Ha en go kväll alla! Nu ska jag kolla på medium! Föresten ja, om en vecka ska jag själv uppsöka ett medium. Oh ska bli sååååå spännande! Kommer mer rapport om detta efteråt. Kramiz

1 kommentar:

  1. Åhhh va glad jag blir av att höra att "vinden har vänt" även om jag inte riktigt vet vad som hänt tidigare...

    Hihi... Visst är kläderna fina ! Linda håller på att jobba för fullt för att få ingång webshoppen till Fröken Inez - än så länge är det "bara" en riktig butik i Kungsbacka :)

    Ha en mysig kväll vännen !!
    Många kramar

    SvaraRadera