Summa sidvisningar

måndag 23 januari 2012

Uppe i ottan............

Morgonstund har guld i mun......eller vad säger man. Men ibland känns det som att det e föööööör tidigt att studsa upp kl 05,20! Men klockan ringde, usch!!!!! Men nu har man varit vaken ett tag så tröttheten börjar ge sej. Snart dra mej utåt stallet och släppa ut lite hästar. Till helgen kan vi möblera i den nya sadelkammaren. Ska bli så skönt att kunna röra sej ordentligt. Få upp lite nya hyllor, täckeshängare mm.
Ullis vill gärna hänga upp sina plaketter också som just nu pryder boxdörren=)!
Jag hoppas verkligen herrn från Skobes hör av sej snart för nu e det dags att byta bilen. Visst tycker jag om min pärla men känns som det e time för bilbyte nu. Ingen som är intresserad av min fina bil?????
Men vet ju inte om jag tycker om den bil han vill visa. Det är ju färgen som är nackdelen, sen kan man förvisso inte få allt, men finge jag välja skulle jag INTE ta denna färg. Men å andra sidan, en fyrhjuksdriven bil e ju inte fel. Då bror haft en sådan här modell så har mnan ju provåkt å visst e den fin=)!!!! Men som sagt, kan ju avslöja lite mer sen om det blir ngt av.
Idag arbetsdags, lite bussar bokat å det känns helt underbart=)!!!!! Äntligen börjar allt röra på sej igen. Sen från måndag så kommer ju personalen i köket att böra ordna till sej åxå. Kommer bli kanon, e så lycklig hihi!
Nehe ha en go dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar