Summa sidvisningar

lördag 28 januari 2012

Lördag

Helloo gott folk. Så är snart denna lördag till ända och det lär bli en lugn kväll i tv-soffan. Ska jobba imorgon så det känns inte rikigt som en ledig helg faktiskt.
På morron idag åkte vi till Skobes för att lämna tillbaka bilen som vi nu haft på prov sen i onsdags, och ja....det blir nog denna bil. Vi var ganska överens på alla punkter, nu gäller det bara att lösa problemet att bli av med den bil jag har. MEN skulle inte detta gå så byter jag in den fast tyvärr till en skitsumma. Men vad ska man göra.
Vidare efter detta skulle vi hoppa in på Willys för att se om mannens före detta kollega jobbade. Ingen där, men bidde lite smått o gott som följde med hem ändå. Vips så hade vi halkat in på expert också och hur som haver så följde en ny telefon också med hem. Så nu har även jag denna tekninkens telefon- Iphone 4 s i min ägo. Jag är ju en sms människa så då kan det vara värt detta abonemang, istället för att fylla på kontantkortet både nu och då=)! Men ni alla kära läsare som känner mej, jag har ff samma nummer.
Nu ska snart pållarna få komma in och få sig lite go kvällsmat best av betfor, havre och mumsigt hö. De har även nu ikväll fått en ny hösilagebal, och den e mumma säger de. Så egentligen är de inte så intresserade av att komma in än,men skönt när de e inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar