Summa sidvisningar

onsdag 14 december 2011

Vitt, vitt, vitt.............

Som nog ni flesta vet så tycker jag ju om vitt....eller rättare sagt så har jag väl fått det på hjärnan hihi!!!!
Byrån i hallen är dock ingen gammal byrå men tycker om den i allafall. Fönstret uppe på är däremot relativt gammalt(tror jag), hittade i lagårn, plus några till. Enda jag gjorde var att skrapa rent det och sedan måla=)!!!
Här är mitt nästa project. Var och hämtade denna skänk idag som så småningom ska bli vit.....=)!!!! Ligger lite jobb framför mej att få den fin men det är det värt. Tänkte först ta bort alla beslag och spraya dem vita, men ska nog endast putsa till dem lite,,,,,,vad tycker ni?
Målet är att den ska bli färdig till jul....men ska nog inte vara för snabb att bestämma detta!
Ha en go kväll alla! Puss o Kram

2 kommentarer:

  1. Ja är helt övertygad om att det kommer bli super fint !! jag är oxå GALEN i vitt :)
    I eftermiddag blir det först lussefika på V´s dagis och sen julbord på ikea (!?)
    Nya hyacinter måste inhandlas INNAN jag lyckats döda dem vi har nu...
    Ha en härlig dag och en riktigt rolig kväll ! kramar

    SvaraRadera
  2. Gör man smartast i att spraya möbler? Tänkte nämligen göra vårt bruna matbord vitt! Tips på hur man enklast gör om det?

    SvaraRadera