Summa sidvisningar

lördag 17 december 2011

Lördag

Idag ¨var vi fyra girls som styrde mot Ullared kl 07,00! Mellan Jönköping och Gislaved var det inte det roligaste vädret att köra i.....snöblandat regn och blåst. Men sen klarnade det upp och man kunde gasa på lite igen. Nu är jag ju inte den största fantasten av Ullared, men det var ju lite kul i allafall hihi!
Jag gjorde inte några jättefynd, en pälsväst fick faktiskt följa med hem samt ett par julklappar.
Ullis däremot fick nog med sej det mesta till sitt nya boende. Det e myckte "småplock" man måste ha. Efter ca 3 timmar styrde vi hemmåt mot Ödeshög igen. Gjorde ett litet stopp på Ikea i Jönköping men FY vad folk.
Väl hemma så var det bara att sätta igång med städning, klä gran, tvätta! Nu e granen klädd, MEN detta år fick jag ju min STORA fina gran, och det känns som om det är för lite "grejer" i den! Går nog åka och inhandla lite mer. Ser lite tomt ut måste jag nog säga.
Imorgon MÅSTE jag sätta igång med min lilla skänk. Ska ju slipas, tas bort beslag och grundmålas. Men jag lovar, den komemr bli såååååååå fin!
Ha det gott alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar