Summa sidvisningar

söndag 25 december 2011

Annandagen

God morgon. Snart dags att ¨ka oc´j jobba. Två dagar ledigt men endast en dag med mannen. Han fick jobba igår och jag idag, Men så är det.
Men vad är det för väder vi har. Inatt har det stormat så jag trodde att varenda träd i Pikatorp skulle blåsa av. Nu får det snart vara nog med blåsandet. Knappt inte en dag de senaste två månaderna har varit utan blåst=((((((((!!!!!!!! Jag hatar blåst. Kan ju knappt inte göra någonting.
Som sagt, Annan Dag Jul och jag hoppas verkligen på en riktig fartdag på jobbet. Det är nog många som åker hem idag, så det är bara att åka upp och ladda inför en kanon dag.
Vad ska ni andra göra idag. Åka på mellandagsrea kanske? Nej jag är inte avundsjuk. Finns det ngt värre att trängas med folk, de rycker och sliter i så mkt som finns. Nej tack ändå.

1 kommentar:

  1. Rean kommer att finnas kvar ganska länge till, så du hinner shoppa ;) hihi

    SvaraRadera