Summa sidvisningar

onsdag 21 december 2011

Torsdag 22 december....................

Ibland blir man lite fundersam var man har personer och inte. De man kanske trodde var "riktiga" vänner, märker man att de hugger en i ryggen så fort man vänder sej bort. Det gör ont när man hör sanningen. Men en sak har jag lärt mej.....lita aldrig på den du tror du kunde lita mest på!!!!
Idag är det alltså torsdag, och måste inse att den där skänken kommer inte hinnas till jul. Har jobbat en del nu och ngn ledig dag blev aldrig av denna veckan. Men jag lovar er alla att så fort den är klar kommer bild=)!! Idag jobb 11 - 19,30. OM jag orkar när jag kommer hem får det bli lite julgodis.............! MEN jag lovar inget. Imorgon ska jag jobba till 17,30, men man vet aldrig. Är det full rulle på jobbet så kan nog klockan bli lite mer.
Men alla ni där ute! Ha en bra dag! Krameli Kram

1 kommentar:

  1. Godmorgon vännen !!
    det låter som att det är dags att "rensa lite"- göra sig av med alla dem som tar mer energi än dom ger, för vet du.
    DU är bara värd det allra bästa !!
    Ha en riktigt bra dag på jobbet ! KRAMAR

    SvaraRadera