Summa sidvisningar

söndag 11 december 2011

Måndag

God morgon alla! Nu har man varit vaken i 4 timmar( kl e nu 9 ), och en maskin tvätt e klar, stallet e mockat, har sytt ett draperi och snart e diskmaskinen klar. Nu återstår endast 8 timmars jobb åxå. Hela helgen har ag jobbat och i mitt tycke har det varit alldeles för lugnt. Jag gillar när det e fart å fläkt och tiden springer iväg.
I veckan som kommer så e det möte i Arboga med övernattning, torsdag till fredag, sen e det ledig helg. Kan behövas vill jag lova. Måste ta ett rejät tag i detta hus som ibland känns alldeles för stort att städa. Men bara att bita ihop å köra på.

2 kommentarer:

  1. men jösses vännen va du är uppe tidigt ! Här vill jag nästan gråta när klockan ringer strax före 7 !? ;)
    Jag hoppas du får en riktigt bra dag och att det blir fullt ös i restaurangen !! många kramar !!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det räcker gott med våra knappa 85 m2.
    Hade nog fått hjärnblödning om jag skulle städa större än 100...=P
    Kram

    SvaraRadera