Summa sidvisningar

söndag 25 december 2011

Juldagsmorgon..................

God morgon alla! Idag tog jag en rejäl sovmorgon, och jag får nästan panik när jag har sussat sådär länge. Så  när jag kommer ner har mannen både släppt it alla hästar samt mockat åt alla fyrbenta! Tack=)!!!!!!!
Så för att vara lite extra snäll nu tänkte jag fixa till en god Brunch!!!! E han väl värd, eftersom han hade oturen att få åka och jobba idag åxå. Tråkigt när ngn lovat att jobba och sen inte gör det! Men det är baksidan med att vara chef.........!
Vad ska då jag hitta på som denna dag. Ja listan kan göras lång, städa, tvätta, grundmåla skänken, sola, handla.......! Sen har nog denna dagen åxå passerat! Jag skulle egentligen vilja gå på bio idag, men jag e nog inte ensam m den tanken, så det får bli en annan dag!
Ha en härlig JULDAG alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar