Summa sidvisningar

tisdag 13 december 2011

Var e snön???

Hej på er alla! Var e snön ja! Lite mer än en vecka kvar till jul och ingen snö=(!
Tänk när man går ut till stallet, snön knastrar under hovara på hästarna. Visst är väl detta en härlig bild på underbara hästar en härlig vinterdag.
Idag ska jag åka och hämta min skänk som jag  köpt, har bestämt mej för att den ska bli färdig till jul! Måste bara bli av med mitt vitrinskåp, men det är visst lättare sagt än gjort.
Får väl ta och lägga om annonsen och sänka priset en aning lr??????
Vad ska ni andra göra denna daf? Ullis ska till Sissi med Sessan idag, men det blåser full storm ute så jag vet inte om hon verkligen ska köra henne själv ända dit. Själv ska jag väl städa igen vilket man får göra dagligen i detta hus.
Nehej gott folk, det är dags att ge sej ut i stallet och släppa ut de fyrbenta godingarna.
Ha en bra dag alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar