Summa sidvisningar

söndag 4 december 2011

2;a Advent

Hej alla! Jaha, idag är det 2;a advent, och VAR E SNÖN??????????
Jag vill ha snö för att kunna få den där, det är snart Jul känslan. Men den lyser med sin frånvaro. Men full storm och regn bjuder vädergudarna på just nu=(!
Igår var det mest pyssel i huset, Ullis å Patrik kör så det ryker hihi! Igår spacklade de om hela sovrummet, vi målade kista och bord, Mats la nya golvet i badrummer däruppe. Kanske kan ta lite bilder sen om det är ngn som är intresserad av å se hihi!
Idag får det åxå bli lite målning, annars kommer jag nog mest ta det lugbt denna söndag. Skönt att bara "lalla" runt och göra det man vill när man vill.
I fredags lämnade jag min bil på recond. Käre Jösses......bilen va ju som ny invändigt.
Så nu är det service på gång, samt byte av framruta( då min käre man såg till att fixa ett stenskott, som sedan bivit en jättespricka...). Efter detta fix funderar jag på och sälja lilla Majes! Hoppas att det inte blir allt för svårt då denna modell inte är så mkt ute på marknaden. Eller jag mear att det finns inte så många som är till salu. Det är en volvo v70 D5 - 05! Går billigt som attan, trots att det är en kombi.
Nehej alla. Dags för lite nytta tror jag så resterande av dagen kan tas som den kommer. Ha en go söndag alla!!!!!

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    härligt att ni gör om hemma. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera