Summa sidvisningar

torsdag 22 december 2011

Dan före Dopparedagen

Jaha, dan före Dopparedagen. Det e grönt ute och en jkla blåst....IGEN!!!!!!!!! Var finns julkänslan???? Inte ngn stans kan jag lova. Men inne luktar det i allafall jul! Jag älskar mina hysaciter i sina små glasvaser=)!
Idag vet jag inte vad som hände, vakna i allafall halv 5, pigg som en mört! Hoppas bara det håller i sej resten av dagen.
Idag på jobet hoppas vi verkligen på fullt ös=)! Gärna redan från nu på morron!
Idag jobbar jag till 16,30 sen tar jag ledigt i 2 dagar. Inte illa, men ska bli skönt att bara slappa i 2 dgr. Inga måsten ( mer än djuren så klart )!
I år har jag verkligen slarvat med att fixa i stallet, med andra ord ingenting. MEN lite julegott ska de allt få på julafton! Lite knäckisar, kanske varsin julkärve - om jag lyckas å hitta ngn!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar