Summa sidvisningar

lördag 31 december 2011

GOTT SLUT

Jaha ni mina fina vänner därute....ja jag vet ju inte hur många som läser detta. Om man tittar på besökstatistiken så e det ju en hel del, men vfr i hundan kan ni inte lämna en liten kommentar?????????????
Idag e alltså Nyårsafton, och vet ni vad.....Idag har vi 23-årig förlovningsdag=)!!!!! Det ni....23 år!!!!!!!!!!!
Men, men, idag är det lugnt på fronten. Ska till Vallby för att fira in det nya året, och det e jag som ska fixa förrätten hrm. Men jag tror jag kommit på ngt gott, men har aldrig gjort det förut så det återstår att se hur det blir hihi!
Nu e stallet klart, hundarna fått frukost. Ska väl ta en litn städ också vad det lider så man inte kommer hem till världens bombnedslag ikväll//natt // i morgon hihi!
Idag har hästarna fått en annan sida av hagen också. Är lika läskigt att ta in dem varje kväll då det inte finns ngt lyse vid den grinden, sen e det så att det har ju blåst full storm i x antal veckor nu. Ullis häst Sessan har haft dampryck nästan varje kväll när hon ska in, har till och med hoppat över staketet och dratt i väg i full kareta, men nu är det bara typ 5-6 m från stalldörren att släppa in dem. SKÖNT!!!!!
Nehej alla.
Önskar alla ett GOTT SLUT och ett GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar