Summa sidvisningar

fredag 16 december 2011

God eftermiddag............

Jahopp fredag igen och ledig helg framför sej. Ganska skönt faktiskt=)! Ska försöka och ta tag i min skänk å se hur långt man kommer hihi! Som jag sa så vill jag helst ha den färdig till jul men vi får väl se. Men tänk så fint, en nymålad vit skänk, massa ljus uppe på.....kan det bli mysigare.
Usch skulle behöva städa av lite men vet i sjutton om jag har ork och lust idag. Stallet e i allafall klart, så känns som att det räcker för idag.
Nu e det bara en vecka kvar till julafton och inte en gnutta snö. Vet inte om den där rätta julkänslan infinner sej faktiskt. Ska väl försöka få in en gran förhoppningsvis under helgen, och hoppas verkligen att jag får tag på min Kalle Anka gran=)! Bara hoppas att mannen gör sitt jobb och hittar den finaste av alla! Köpte nya kulor förra veckan, men vill nog ha tag i lite fler. Har nestämt mej för att INTE ha röda kulor i år utan endast silvriga och vita=)!! Vad tror ni om det gott folk. Hyacinter måste åxå inhandlas nya då de fina jag hade lyckades jag på ngt sätt att ta död på! Japp, jag är expert på att inte lyckas så bra i blomvärlden, men gör i allafall några tappra försök. Nehej gott folk. Ska nog ta en sväng till den stora BYNN å göra några små inköp!
Ha en go fredag alla=)!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar