Summa sidvisningar

onsdag 31 augusti 2011

Ingen ledig dag.....

Idag skulle ju som sagt varit min lediga dag, trots att jag endast jobbat två dgr efter semestern, men jobbar hela helgen fram till tisdag! Men, men, det enda tråkiga var att jag fick avboka min klipptid från frissan=(, eller klippningen hann ja med men inte färgningen puhu!!!!! Men har fått ny tid så det löser sej, men rackarns va tråkigt det är när man har bestämt ngt å det inte blir så.
Huvudkontoret skulle komma på besök, och då kände jag att det inte va läge att säga att jag inte kunde idag. MEN, vi hade möte i ca 1,5 timme vilket var ett väldigt bra möte. Alla fick säga vad de tyckte och kände. Trots hösten och mörker så ser vi ljust på just hösten. Händer ju en del runtom kring med mässor och allt vade det nu är. På lördag är det tjejmilen i Stockholm så vi hoppas på fullt ös på fredag=)! Är det ngn som passerar Ödeshög så passa på att stanna till och ta en bit mat lr en god fika=)!
Noop, nu ska jag nog ta e liten tripp till affären. Mannen inventerar idag så honom ser vi itne mer denna sidan midnatt, och klara hela kvällen utan kaffe gör jag ABSOLUT inte hihi!
Ha en bra kväll alla!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar