Summa sidvisningar

måndag 1 augusti 2011

Bonnkärring......



......Ja det e jag det hihi! Igår va man så snäll att man tvätta mannens bil, idag har jag klippt gräset, ska dock tilläggas att det e ingen vanlig villaträdgård! Gräsmattan e uppdelad i tre delar kan man säga och varje del tr en timme......med handjagare!Ovan ser ni en del av trädgården! Vad gjorde mannen då? Jo igår fixade han klart vårat nytapetserade sovrum......hääääärligt. Bara slutklämmen som ska dit, dvs byrån på plats, stolen ska kläs, spegelglas i det målade gamla fönstret. Ngn liten tavla ska upp, lite ljuslyktor.

Nu e det dags att kolla in mitt favoritprogram; The good wife! Vilket e ert favoritprogram?

Pössen på er alla

1 kommentar:

  1. Godkväll vännen !!
    Jag utryckte mig kanske lite dumt när det gäller picnik för jag laddar inte upp bilderna direkt från programmet utan sparar dem i datorn först och laddar sedan upp dem på bloggen. Med appen i telefonen däremot kan jag göra allt klart och ladda upp bilderna, men då är det photo grid som gäller !
    Kramar

    SvaraRadera