Summa sidvisningar

tisdag 2 augusti 2011

Löptur på morronkvisten

Ja visst e det sant. Idag kl 05,50 studsade jag iväg på en löptur. Efter många frågor till min käraste vän så fick jag tipsen hur jag återigen skulle komma igång. Minsann så känns det ganska bra. Ska vara ärlig att det är endast tredje veckan som jag är på språng......men går bättre å bättre för varje gång. 3 ggr per vecka i en tre veckors period, med intervaller, puh!!!!!!! Men ta mej tusan så ger det ju resultat, i allafall med orken. Så tack kära du...du vet vem du är för all hjälp.
Idag är man ledig och jag HOPPAS att solen håller sej framme hela dan. Skulle behöva göra så mkt måsten men vet inte om måste lusten finns just nu!
På måndag kommer Ullis häst Sessan att flytta till Gottlösa// Sissi Liljas ridanläggning. Dels ska Nina hjälpa henne att komma igång nu inför tävlingssäsong, samt att sedan ska Ullis vara hos Sissi under hela hösten. Så det kommer bli tomt på ranchen, först Mille och nu Sessan. Men Sessan kommer ju tillbaka!
Noop goa vänner. Ska ta mej en kopp kaffe. Om det mot all förmodan nu är ngn som äser min blogg, kan ni inte då skriva några små rader. Alltid kul att se era kuliga kommentarer. Just nu har jag endast EN trogen bloggkommenterare och det är goaste Fröken Mela.....
Puss och kram på er alla.
Föresten ett tillägg från Pikatorps Pigs, just nu finns det 107 grisar på denna gård!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar