Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

Torsdag.........

Tudiluu alla glada=)! Jahopp, en vanlig arbetsdag är tilll ända. Eller vanlig......idag skulle vi få besök från miljö och hälsa, och på nått vis när det gäller myndigheter kan man bli lite smått nervös eller hur. Men tänkte att om ngt e så rackarns fel så säger hon ju det. Började med att gå igenom alla papper, sedan en liten rundtur hihi!
När hon eklar kommer hon och säger; Jaha, här e allt i sin ordning, pappren har ni stenkoll på, och inget annat som e ngt anmärkningsvärt! Man drar en lättnads suck att äntligen e hon klar=))))!!!!!!!
Sen har allt flutit på i sakta mak, har tyvärr varit ganska lugnt under dagen så ja hoppas att de får en del att göra ikväll.
Nu tänkte jag ta mej en liten löprunda, inte för att jag har ngn lust men gör det i allafall. Jo föresten, för er som inte vet så nu har håret åkt av IGEN!!!!!! Jag kan bara inte spara till långt hår, Tom frissan säger att jag inte e ngn "långhårsmänniska" hehe! Nu återstår endast färgningen, fick ju lämna återbud till de igår då vi skulle få besök på jobbet. Men på onsdag färgar vi till det lite.
Jaha alla, vad ska ni hitta på denna härliga höstkväll?????
Krameli Kram

3 kommentarer:

  1. Godkväll vännen !!
    Va skönt att "besiktningen" gick bra - som du säger, sånt är alltid lite pirrigt innan man får det överstökat !!
    Kan du inte slänga upp en bild på frissan ??
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Godkväll vännen, hoppas du kommi hem från jobbet och bänkat dig med diverse godsaker i soffan ! Här tog latmasken över idag så det blev Kebabsallad från pizzerian framför fotbollen på tv ( som ag för övrigt ät totalt ointresserad v !? ) men jag har ju min "padda" och är rätt nöjd över att "bara" vara ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Visst är väskan tuff :) ta ett kul foto av något, klistra på ett chiquita märke från deras sida och var med så kanske den blir din ;) !!

    Haha... Jag som egentligen inte ska äta onyttigheter, men oj va sugen jag är på allt fett och sött, speciellt nu när jag ska ha mens !?

    Kramar

    Michaela Johannesson
    Verkstadsgatan 8e
    65219 Karlstad.

    Du kanske vill smaka Marabous nya orient ?
    Skicka din adress i så fall :)

    SvaraRadera