Summa sidvisningar

onsdag 3 augusti 2011

God morgon

Ida känns allt bara fint. Visserligen skiner solen från klarblå himmel och jag ska jobba hela eftermiddan å kvällen, men vad gör det. Jobbar ju bara tom nästa fredag sen e det minsann SEMESTER för min del. Jag vet att nästan alla har sin semester avklarad men skit samma. Tänk om det kunde vara så väl att man kom iväg på en liten resa, menkanske endast önsketänkande. Mn skulle verkligen behöva komma bort, bara vara. Det e väl det som e semester eller?
Idag Va man uppe med tuppen igen, kvart över 5, tog lite kaffe, mannen åkte vid halv 6, och sen blev det löprunda igen. Va lite seg i bena från igår men tog mej runt. Detta med intervaller e jobbit ska ni veta men tror det gör bra nytta. Endast en dag kvar med intervaller sen skulle man visst variera 3 olika pass i veckan. Hon e hård min lilla PT.....men Agge, jag älskar dej i allafall!!!!
Noop nu ska vi kanske gå upp och hämta hem hästarna så de får gå i hagen bakom huset några dagar. Sen åker Sessan och då får de andra gå ner till Tegneby igen!
Ha en härlig solig dag alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar