Summa sidvisningar

onsdag 10 augusti 2011

God morgon // förmiddag

Hello alla! Tja va ska man säga, dåligt uppdaterat igen.
Nu börjar nedräkningen till det att jag äntligen ska ha SEMESTER!!!!!!!!!! Har två arbetsdagar kvar, sen ska jag bara ta igen mej. Har lite funderingar på project jag skulle vilja genomföra, men måste ju få med andra hälften åxå. Jag fixar inte detta med att riva väggar mm. MEN va fint det skulle bli om man gör som jag vill.
Idag kommer dagen att bestå av och städa =(, tråkigt ja vet, me ett nödvändigt ont! Finns ganska mkt att ta tag i, men får ta det grövsta! Har sovmorgon imorgon, så ikväll blir ett glas vin lr två, guttans!
Nehej go vänner, dags att se till att Ullis vaknar, Ica sen fortsätta tvätta, städa mm!
Ha en go dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar