Summa sidvisningar

lördag 13 augusti 2011

SEMESTER!!!!!!!

Så har äntligen min tur kommit att ha semester! Känns riktigt lyxigt! Lördagen startade med en kopp kaffe och dator, då plötsligt gastar mannen i dörren; HAR DU EN HANDDUK???? VAD HAR HÄNT!!!!!!!!!! Jag ser i mitt inre hur han står blodig lr ngt........men va har han me sej?? En liten nyfödd griskulting!!!!!!! Men VAD HAR HÄNT????? Suggan har grisat ute, måste få in henne så du får ta denna så länge tills jag e klar! HJÄLP......!!!! Så här gick jag med denna lilla underbart söta varelse inlindad i en handduk och "vaggade" haha!
Men nu är han hos mamma igen, helt ovetandes om vilken dramatik det blev för en stund! Va gör man inte för de små liven=)!
Idag består dagen av att ine göra ngt! Visst det mest nödvändiga förståss....tvätta, städa lite! Men absolut inte mer. Nu ska jag njuta av att vara ledig och inte ha en massa måsten!
Ha en bra dag alla! Vad ska ni hitta på förresten?
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar