Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2011

Såga....såga....såga....

........har jag gjort nu och äntligen börjar det närma sej slutet. Hade 6 st enorma vinbärsbuskar, ja just det hade. För nu är det endast stubbarna kvar! Har sett för eländigt ut i tre år men nu jäklar. Ser lite trevligare ut faktiskt. Har en jättesyrenberså åxå, men den klarar jag inte själv. Hoppas att gubben kan hjälpa mej i helgen så vi får ner eländet.
Idag kommer det endast bli trädgårdsdag. Innearbetet får vara idag. Tror till och med att tvättmaskinen ska få vila idag hihi! Man kan ju städa å tvätta ihjäl sej och inte för att det syns så mkt heller när man har två svarta björnar som går ut å in hela dagarna.
Idag är min tredje semesterdag och är ff lika trött. Känns som man inte sovit på månader, men får ta en liten powernap varje dag så kanske man blir utvilad ngn gång!
Nehej mina vänner, dags att ge dogsen frukost, sen på de sista grenarna på buskarna sen e jag klaaaaaaar!
Kramiz till er alla!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen !!
    Hurtig ? herregud, mina pw´s är ju inget mot dina löprundor så det är nog snarare du som är en hurtbulle ;)
    Jag hoppas du haft en riktigt bra dag !
    här ska jag försöka fixa lite mat - det blir helstekt kyckling med gräddsås och sallad idag - LCHF är faktiskt ganská enkelt ! Kramar

    SvaraRadera
  2. Godmorgon finast !! Hoppas du sovit gott och vaknat upp till en härlig dag utan regn :) händer det nåt skoj idag ? Kramar

    SvaraRadera
  3. regnet har öst ner här, men det blev ändå en pw på nära 6,5 km i morse, det tog dett mesta av mina krafter så resten av dagen har varit lugn ! Lite bus med viggo och pyssel här hemma. Nu väntar ännu en lugn kväll i soffan :) kramar

    SvaraRadera