Summa sidvisningar

söndag 21 augusti 2011

Tomt.......









Hej alla! Månda igen och sista semesterveckan. Skulle gärna vara ledig någon vecka till men sparar lite och tar även lite senare. Känns skönt ändå att få komma tillbaka till jobbet=)!


Nu e det tomt i huset. Inga flickor bor kvar hemma. Igår flyttade yngsta tösen till Mantorp där hon ska bo och jobba med hästar. Visst ingen av dem bor långt borta men nu e man ensam.

Igår städade Mats stallet så jag ska ta det sista idag. Känns rätt gott när allt e urspolat och lite frächt inför vintern. Blir ju ganska ingrosat.

Löpningen känns ff bra. Visst är man e mitt uppe i det å det e jobbit tycker jag det känns piss, men såååå skönt efter. Jag slutar varje runda med att göra "gående" utfall, och detta känns i benen ska ni veta. Men nu ska det där jkla dallret haha bort. Igår sprang a intervall igen å det e sååååå jobbit. Då sprang jag endast 2 km, men rackarns va jag tar i hihi!


Noop alla, dasg för dagens sysslor, kloclan e 07,00 och lika bra att sätta fart. KrameliKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar