Summa sidvisningar

onsdag 16 november 2011

Torsdag

God morgon alla! Idag e jag trött så jag vet inte vad! Måste ut till stallet för att mocka men har absolut INGEN lust idag. Börjar arbetet om ca 2 timmar.
Har betalat räkningar åxå, och det e väl den tråkigaste delen på månaden. Usch va pengar som ryker iväg. Men det e bara å betala och se glad ut.
Idga kommer de från HK för att se hur det går med bygget. Vi har ju äntligen börjat att fixa våra gästtoaletter=)))))!!!!!! Åh det kommer att bli så fint. Gissa om det känns bra! De sa att allt som allt kommer det att ta ca 5 veckor, då ska dam/ herr samt handikapp toa vara klart. Kommer att ha de finaste gästtoaletterna längs E4;an hehe!
Nehej gott folk, på med stallkläderna, mocka och fixa. Hundarna lite frukost, sen e det bara att fixa sej iordning för ett arbetspass.
Två dagar kvar innan ledig dag helg! På lördag blir det lite party i Pikatorp men en massa goa mäniskor.
Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. Hej! :)
    Han flyttar till Gråbo (tjugo min här ifrån). Stallet är hoppinriktat och jag tror att det kommer ge mig och Porthus alla möjligheter :)

    Det skall jag :) Kram!

    SvaraRadera