Summa sidvisningar

tisdag 22 november 2011

Tisdag

Hej alla glad=)!!!! Helgen har gått med dunder och brak kan man säga. En del blev visst lite upp och ner men nu e det som det e! Jag har gjort mitt för att försöka rätta till saker och ting men jag vet inte.
Japp så har det hänt. Jag HAR faktiskt satt mina adventsgrejer.......JA JAG VET att det inte är förrän på söndag men blev såååååååå sugen. Blir ingen ledig dag imorgon så det e lika bra å köra på=)!
Kanske kan det bli två semesterdagar i helgen men vi får se hur det ser ut på personalsidan. Kanske...kanske inte. Skulle vara ganska skönt. Hade tänkt ha hela denna veckan men vi håller ju som sagt på med ombyggnation för fullt på jobbet och det e så himla kul att det äntligen blir av.
När allt e klart kommer vi nog att ha en liten mingelkväll=)!!!! Folket i Ödeshög måste ju få veta vad vi har på Dinners, och med alla förändringar så kommer det att bli så jkla bra!!!! Mer säger jag inte just nu!
Ha en bra dag alla!
KrameliKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar