Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

Lussebullar........................

.....................bakade jag igår, och råkade skriva det på fejjan! Herregud vilket ståhej det blev. Det e för tidigt!!!!!!! Ja veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, men det är väl ändå min ensak om jag vill baka dessa eller inte. Hur tidigt är det inte när folk sätter upp adventsljusstakar TVÅ veckor innan advent?? Är inte det tidigt eller?????
Nog om detta. Nu ska jag hoppa ut i stallet och mocka så det blir gjort, sen latade jag mej lite igår vad gäller städningen, så jag måste verkligen ta tag i det igår. Ska se om jag hinner sy lite nya gardiner till "huset" åxå.
Skulle verkligen behöva nya gardiner till min stora hall åxå men vet inte vad jag vill ha egentligen. Men vita hissgardiner är nog inte fel, eller vad säger ni andra. Nehej kära ni! Dags att sätta igång=)!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar