Summa sidvisningar

måndag 7 november 2011

Sotarn

Usch idag ringde klockan halv 5! Bara att masa sej upp och åka till jobbet. Sotarn skulle komma och de vill gärna komma in kl 05,00, för att hinna bli färdiga skapligt tidigt. Eftersom jag inte vill tvinga ngn annan att komma så tidigt så tar jag det själv, men fyyyy vad jobbit att gå upp så tidigt.
Men nu e man hemma en stund för att snart åka tillbaka igen.
Igår skulle vi fått besök av huvudkontoret, men det kommer imorgon onsdag istället. Ska då ha lite möte först, sen ev lite tips o ideer från dessa ang framöver.
Nu är det endast två veckor kvar till 1a advent och jisses vad jag längtar. Älskar alla stjärnor å stakar i alla fönster=)! Det en mysfaktor som inte går att jämföra med ngt annat. Ska nog införskaffa lite nya stakar och stjärnor detta år. Det som finns i gömmorna har nog gjort sitt kan jag tro. Har redan köpt en ny till köksfönstret! Får ju bara hoppas att det kommer lite snö i allafall så den där riktiga känslan infinner sej, eller vad säger ni andra.
Nehe dags att hoppa in i duscehn för att förbereda sej för ett arbetspass. Känns som det kommer bli en lång dag idag, och jag kommer nog att somna gott ikväll hihi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar