Summa sidvisningar

måndag 28 november 2011

Besök...........................

Hoppas att det är ok att jag "stal" denna bilden=)?!!!!!
Jag har en underbar bloggvän " Fröken M"!
Har vid några tillfällen sagt till henne att om du passerar Ödeshög med din Röda Fara.....måste du hoppa in och säga hej. Självklart gör jag det. Men hur stor är sannolikheten att hon får körning från Karlstad till Ödeshög?????????
Jo faktiskt! Idag när jag kommer trampandes ner från vinden så ser jag en tjej.....funderar......Men var har jag sett henne. Men guuuuuuuuud, det är ju hon!!!!!!!!!!!!!!!!
Vilken otrolig känsla. Man "känner varandra" genom bloggen,men har aldrig setts i verkligheten...... sen står hon bara där! Så himla kul!
TACK för att du titta in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas allt gick bra på vägen hem och att du får en härlig kväll!!!!!!!!
Kramiz

1 kommentar:

  1. Hihi... jag är full av överraskningar ;)
    Klart som tusan jag ville kika in till min fina vän när jag för en gångs skull hade vägarna förbi - och TACK för kaffet :)
    Resan hem gick bra, men jag var mer än måttligt trött på min egen röst när jag kom hem efter att ha skrålat hela vägen.. ( vad gär man inte när man inte har en fungerande radio !? )
    KRAMAR

    SvaraRadera