Summa sidvisningar

lördag 5 november 2011

Glögg....................

Blossa Glögg 2011! Inhandlade dessa flaskor glögg igår=)! Ja ÄLSKAR glögg!!!!!!!!!!!!! Kanske lite tidigt för glögg redan första helgen i november men nu kunde jag inte hålla mej längre. Men öppnade endast den vanliga vinglöggen.
Nästa vill jag nog spara lite, eller så får jag köpa en flaska till, då jag har börjat sparaa sedan 2008 hihi.
Vissa år har jag inte ens smakat årsglöggerna utan vill bara ha flaskorna.
När börjar ni andra med å dricka glögg. Egentligen vill jag ju vänta till den 1;a advent, MEN kunde inte hålla mej längre.
Idag blir det kanske att baka lussekatter.......har inte bestämt än, men det e ju såååååååå gott!
Ha en bra dag alla!
KrameliKram

1 kommentar:

  1. Sååå gott med både glögg och lussebullar=) mums. Ha det så gott. Jag kommer att sakna er. Kramar

    SvaraRadera