Summa sidvisningar

onsdag 16 november 2011

Lite smått å gott

Tog en liten snabb sväng till Linköping på förmiddan. Blev ganska besviken för jag hittade inte allas så mkt som ja tänkt. Men lite fick ja med mej hem i allafall=))!!!!!
Sen har jag åxå hittat ett fint skåp på blocket och ber till gud att det finns kvar, för då kan ag sälja mitt Carpati vitrinskåp! Ngn som är intresserad?

Dessa adventsljusstaar fick följa med hem! Jag hoppas de kommer passa perfekt i min stora hall
I flera år har jag tänkt att köpa en sådan här korg och elda med ute på kvällarna. Prata om mysfaktor. Men idag gjorde jag slag i saken och köpte=)!!!!! Tänk vad härligt i vinter om kvällarna att tända i denna och bara njuta.
Ha en god dag alla

2 kommentarer:

  1. Halloj darling !
    det är egentligen bara bra med oss ( bara mitt humör som går upp och ner pga av stress över jobb situationen, men jag trivs i grund och botten - och det är väl huvudsaken ! )
    Om organisationer är inte alltid enkelt, men jag hoppas att allt ska klarna och lösa sig !!
    Kramar

    ps, din nya eldstad är super fin !!!

    SvaraRadera
  2. Jag LOVAR att du ska få besök när jag har vägarna förbi !! KRAMAR

    SvaraRadera