Summa sidvisningar

torsdag 3 november 2011

Torsdag

Hello på er alla.....om det nu e ngn som läser för det e ju absolut INGEN som skriver ngt NÅN gång.
Idag gör jag inte speciellt mkt, börjar jobba kl 12. Men stallet e mockat o klart, skönt det. Vet själv hur det är när man kommer hem frammåt kvällen och stallet e kvar......!
Lite tvätt i maskinen, hundarna fått frukost...tja va ska man göra nu.
Lite kaffe, sen lite koll på vad man har för advents grejer. Ja visst, om tre veckor e det advent. Fattar inte vart tiden tar vägen åt. Har faktiskt beställt en ny ljusstake till köket. Längtar till alla stakar å stjärnor e uppe, älskar denna tiden.
Måste fixa nya julgardiner åxå, alltså inga med en massa tomtar å grejer på men ngt vintrigt// mysigt. någon som har ngt förslag på var man hittar fina gardiner/tyger. Jag syr gärn själv, tycker det e  ganska kul=)!
Noop alla, ha en fortsatt underbar dag.
KrameliKram

1 kommentar:

  1. Halloj raring !! Här har det vart tvärt om idag, jag har jobbat några timmar på morgonen men precis kommit hem och bytt av C - viggo är dålig så här står vab och allmänt mys på dagordningen. Jag skulle behöva göra een ordentlig storstädning, men jag är såååå osugen på det ;)
    ( varför längtar man aldrig efter att städa !? )
    KRAMAR

    SvaraRadera