Summa sidvisningar

torsdag 24 november 2011

God morgon

Arbetsdag väntar! Orkade inte gå upp så vansinnigt tidigt idag. Ganska sönt faktiskt att kunna "flexa" lite ibland hihi!
Har senaste veckan inte kunna sovat som jag ska. Så visst känns det på mornarna! Är huuuuuu trött som helst när jag går och lägger mej men så fort jag drar på mej täcket så blir kan klarvaken. Då kommer alla grbblerier igen. Men nu har jag en ide`! Ska genomföra den så får vi se hur det blir sen.
Helgen är egentligen min jobbhelg men tar två dgr semester. Jag bara känner att jag behöver det faktiskt!
Vad ska ni andra hitta på denna helg. Här ska jag fösöka få till det sista med advent å grejer. Jag måste hitta några stjärnor till ovanvåningen åxå. De jag hade förra året blev lite demolerade så at säga.
Nehej alla, dags att sätta fart om jag ska bli färdig på morron.
Ha en go dag alla.
Föresten du som tittat in.....lämna gärna ett litet avtryck att du varit här.
Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar