Summa sidvisningar

onsdag 30 november 2011

Storm

God morgon alla! Idag är det full storm IGEN!!!!!!!! Hatar detta blåsandet. Särkilt när man ska ut med hästarna, man vet ju aldrig vad som kan komma farandes i luften och då e det inte lätt att hålla i dessa otroligt starka varelser. Men allt gick bra! Lucky va väldigt skeptisk till garageporten som inte riktigt ville vara still........huuuuuu läskit sa hon. Men hon kröp upp i ryggen på mej och gick så det va lugnt. Precis som hon sa att om du går först e det ok=)!!!! Härliga de är djuren.
Idag är man ledig och jag vet nog inte i vilken ände jag ska börja! Vfr ska alla dagar alltid bestå ab att städa och städa. Vad gör ni andra på era lediga dagar??????????
Hade ju tänkt att jag skulle få min lilla julebock färdig, men jag vågar inte ta traktorn i detta blåsväder själv....vägen e lerig å hal, full storm.....nej det får va tillsa mannen kan hjälpa mej.
Ikväll e ju sista gågnen på aerobicen, hoppas att hela härliga gänget kommer.
Nehej alla. Undrar om man ska ge sej ut å mocka eller om jag ska vänta på dotera hihi!
Ha en go dag alla.
Föresten, e det ingen som e intresserad av mitt Carpati vitrinskåp?????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar