Summa sidvisningar

onsdag 21 mars 2012

Torsdag

God morgon mina vänner! Så börjar slutet på veckan närma sej. Arbetsdag med start kl 12 till 20,30. Imorgon har jag tagit semester då jag äntligen ska åka till min mamma i skåne. Tyvärr åker vi kanske max 2 ggr per år. Ja jag vet att det är alldeles för sällan, men man har ju alltid så hmla mkt annat att göra. Fast det är en dålig ursäkt kanske, vill man så kan man!
Men i alla fall. Just nu på jobbet arbetar vi på en " byggarbetsplats"!!! Lite rörigt å så men allt går. MEN, det kommer bli såååååå fint! Undras om allt kommer bli klart till Påsk. Detta är ju en av våra största helger.
Nästa vecka går färden mot Gävle och till deras ombyggda fina restaurang. Ska bli kul å komma upp å se hur de har det och kanske få lite inspiration till oss åxå!
Nu blir det att mocka stallet, hänga lite tvätt samt lite dammsug.
Ha en härlig solig dag alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar