Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Onsdag

Jahopp, halva veckan gått----IGEN!!!!!!!!!! Igår var det möte i Sollentuna, och endast jag från Ödeshög skulle åka. Jag har skräck inför att köra genom Stockholm, så dft bestämde jag mej att ta en liten omväg. Men å andra sidan e det skönt med lite sällskap i bilen! Så klockan 05,00 åkte jag ut från Pikatorp mot Arboga. Prick 07 var jag framme, trots en liten kaffepaus i Askersund.
Mötet gick bra och man får ju alltid lite inspiration med sej hem. Men hemvägen var seg, usch, va inte hemma förren kl 20.
Idag har jag inte gjort så mkt nytta. Lite av de vanliga måstena, ni vet dammsuga, tvätta......mocka!
Jag e så sugen på att fixa å trixa med en massa, tex byta gardiner. Kom hem nya idag så imorgon ska det fixas i köksfönstret. Blir det bra kommer bilder, mindre bra inga bilder hihi!
Kvällens aerobicpass gick kanon. Lite nya steg idag och kan ni tänka er......fick faktiskt en liten kul ide från " Kingens" framträdande i lördags.
Nej go vänner, nu e öga så jkla tunga så det e bara å studsa i säng.
Imorgon blir äldsta tösen 22 år. Usch, fattar inte hur jkla fort åren går. Var ju inte så längesedan hon titta ut första gången, så där kl 05,25 på morron=)!!!!!
Ett jättegrattis i förskott Fredrika=))!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar