Summa sidvisningar

måndag 5 mars 2012

Tjingeling!!!!!!

Måndag igen och helgen bara swissade förbi. Den gör faktiskt det när man jobbar. Igår var helt galet roligt på jobbet. Först kom en buss, sen kom en, sen kom en, sen kom det en till.........Jag kan fortsätta så hur länge som helst.Herregud vilket tryck det var igår, och det e då det är som roligast att jobba! Personalen på topp och alla bara njöt. Härligt underbara och trevliga kunder=)!!!!!! Kan avslöja att jag somnade ganska gott i gårkväll faktiskt=)!
Idag börja jag 6,30.......hemma 17!
Imorgon är det möte i Stockholm så kl 05,00 rullar pärlan ut från gården mot Arboga där jag ska möta upp Annica, och sedan vidare mot stora staden.
Nu väntas mannen hem vilken minut som helst så jag kan få mej e kopp kaffe( fanns inget i morse, morrrrrrr)!!!!!!!! Sen stalltjänst!
Ha en go kväll alla i det härliga vädret.
Ps. Snödropparna blommar för fullt D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar