Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

Ledig dag idag i stället

Halloj alla! Idag torsdag och jag har frångått min ordinarie lediga dag!
Vi hade besök på jobbet igår angående ombyggnaden, så jag tog mej lite ledigt idag i stället.
Gjorde även ett besök hos frissan igår, och jajemen jag blev nöjd. Visserligen gör jag det som jag alltid gör, men vfr kan man inte göra det om man tycker om detta.
Just nu sitter jag och letar lite låtar på spotify......! Gör en ny spellista, å herregud när man inte vet vsd låtarna heter som man hör på radion.
Sen funderar  jag på en del bloggar. Vad vill man som läsare vet????? Vill man veta hur lång runda man ridit, att man varit hos frissan???????? Alltså vissa bloggar man läser handlar ju om exakt samma sak varje dag!!!!!!!!
Jag kan åxå skriva att idag har jag dammsugit, diskat mm,,,,,,,,men hur kul e detta.
Vad säger ni alla kära läsare, för ni finns, det ser jag ju på min besöksstatisktik, men INGEN som lämnar ngn liten rad!!!!! TRÄLIGT!!!!!!!!!!!!!!!
Ha en go dag alla=))

1 kommentar:

  1. Tack detsamma vännen !
    Efter att ha bakat drygt 100 kanelbullar tänker jag faktiskt lägga mig i soffan resten av kvällen - och ett glas vin får det bli på det !
    Kram

    SvaraRadera