Summa sidvisningar

lördag 31 mars 2012

Påsk i vårt hus..............

Vet inte vad som hände, men bilden var åt rätt håll när jag tog upp den. Men skit samma, orkar inte trixa med detta.
Sovmorgon även idag, fattar inte vad som hänt. Är huuuuur trött osm helst.
Idag börjar arbetet 12 till 20,30! Igår avslutades det kl 22!
Två dagar kvar sen ledig dag!
Nu är det ju Påskvecka vi går in i!!!!!!! Hoppas verkligen på en supervecka med massa försäljning! Elmia bilmässa är ju denna veckan så då brukar det bli massa att göra!
Igår när jag kom hem har Mats nästan fått bort mattan i trappan halvvägs. Vilken skillnad. Har bestämt nu att den kommer behållas omålad, eftersom allt annat blir vitt. Åh längtar tills det är färdigt.
Var på byggmaterial å beställde skivor till väggarna - smartpanel!!!!!!! Fanns ju inte hela mängden hemma, men han var snäll ändå och jag kommer få samma pris som det var tom igår! En hel del billigare kan jag säga. Har bara en fundering. Trapphuset är ju ganska högt, och översta skivan ska sättas 4,60 m upp. Jag kommer då inte att stå på den stegen, eller hur vi nu ska göra kan jag säga! Tror inte Mats vill det heller.
Nog om detta!
Dags att börja tänka på jobbet. Mats har åkt en sväng till sitt jobb, hoppas han kommer ihåg Bil Tema för att köpa ett "dundermedel" att ta bort limmet i trappan med=))!!!!
Ha en go dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar