Summa sidvisningar

fredag 16 mars 2012

Äntligen fredag..............

.....................men ngt fredagsmys blir det inte här inte. Jag börjar mitt arbetspass idag kl 12, och är hemma strax efter 20,30. Visst kvällen e väl inte slut då men hur pigg e ma då??????
För några veckor sen beslutade vi att i år MÅSTE verkligen våran ladugård målas om. Finns ingen återvändo längre. Usch för alla pengar som flyger ivg till detta, MEN å andra sidan så förändrar det ju åxå gårdsbilden en del.
Vi har åxå sett att boningshuset....alltså Villa Vision behöver sej en omgång av nya bräder och färg. Vi har funderat fram och tillbaka på om vi ska byta färg helt och hållet på huset // eller rättare sagt mest jag hihi! Men allt tog en tvärvändning igår, nu har vi spårat in på att det troligtvis blir att putsa huset! Ja visst jättejobb, men å andra sidan dröjer det väääääääääääääääldigt många år innan man behöver göra ngt igen så kanske detta är det bästa alternativet. Nu har man ju en bror som är i byggsvängen å är jäkligt duktig. Han skulle hjälpa oss att kolla runt på priser mm. Angående färgen på huset väntar jag med att avslöja detta, pga av att det inte är hundra bestämt än!!!!!!!!
Men får jag som jag vill ( vilket jag oftast får ).........så kommer det att bli ????????????????????????????
Ha en god dag alla för det ska jag ha.
Åker med spänning upp till jobbet för att se hur långt byggarna kommit med flytten av coffeshopen.
Kommer bli såååååå fint ska ni veta!

1 kommentar:

  1. Åh, ni har alltid så många projekt på G, glöm inte att vila lite mellan varven oxå !!
    Happy friday även om det blir på jobbet ! kramar

    SvaraRadera