Summa sidvisningar

torsdag 1 mars 2012

Fredag 2 mars

Hejsan alla! Har redan varit vaken i 1½ timme.......kl e nu 6,20. Galet!!!!!!!!!!! Men vad gör man inte för sin man, jodå man går upp på morgonen å tar en kopp kaffe tillsammans med honom innan han åker till jobbet. Första maskinen tvätt snurrar och snart dags att gå ut till hästarna, ge dem frukost och sen får de komma ut. Så skönt när det är ljust tidigt på morgonen, samt ljust längre på kvällarna. Igår fick transporten sej en rejäl omgång av tvätt. Detta var mer än nödvändigt kan jag lova. Blir väl inte att man spolar ur den direkt på vinterhalvåret. Men idag är det en tjej som ska låna den så då vill man ju att den ska vara fin hihi! Vet inte om vi ska behålla denna transport eller byta till oss en ny. Har varit inne på ett annat märke men Boj är ju Boj.....transporternas bästa anser jag. Den vi har just nu är extra bred och hög, och jag kan lova att man blir bortskämd med detta. Go plats både för häst och den som hanterar djuren. Sadelkammaren får också en stjärna=)!!!!!!!!
Idag börjar jag jobba kring lunch........, det e ju min jobbhelg så då brukar jag jobba kvällen före lördagen. Ganska skönt att kunna ta det lugnt så här på morronkvisten=)!

1 kommentar:

  1. Men gud va gott det där såg ut - en riktig vitamin bomb :)
    Ha en riktigt skön dag finaste vännen !! KRAMAR

    SvaraRadera