Summa sidvisningar

onsdag 3 mars 2010

Onsdag 3 mars 2010

Längtar tills dessa små fina blommor tänker titta upp från marken. Då e det våååååår=)!!!!!!!!!!!
Onsdag förmiddag och man är ledig. Tog lite sovmorgon idag, och det var riktigt skönt måste jag säga. Känns som man faktiskt behöver det ibland. Jus nu funderar jag hur mkt av städningen jag ska ta tag i idag....? Men tar det nog lite lugnt en stund till. Stallet är klart så det är bara att ta in herrarna från hagen och ChatCha förståss. Min kloka lilla dam. Är så sugen att komma igång med ridningen snart, men denna eviga snön och isgator som aldrig försvinner kan ju göra en galen. Jag tycker väl omatt det varit snö och så men inte detta blåsande, snöande och minusgrader. Nu vill jag ha vår med snödroppar och krokus. Det är helt underbart när krokusen i alla dess fina färger kommer fram. När man kan plantera de första penseerna, inte behöver dra på sej hur mkt kläder som helst för att gå ut till stallet. När man sätter sej på morgonen på trappan i solen med dagesn första kaffekopp.

Jag och min käre man.......... Tack för att du finns


Ullis och Porthus på tävling på Heda ridklubb 2009, lagtävling i dressyrallsvenskan. Ulrika har alltid varit min "lilla" tös, fast hon inom kort blir 18 och myndig!!!!!! Ulrika är min lilla hemhjälp och städar och fixar när mamma jobbar. Sånt uppskattas=)!



Min älsta goa dotter som på måndag den 8 mars blir 20 år! Fattar inte var tiden tar vägen åt. Inte längesedan de var små och började skolan. Nu är de vuxna, och klarar allt på egen hand.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar