Summa sidvisningar

fredag 19 mars 2010

Morning alla! Lördag morgon, klockan är 06,15! Jag fattar ingenting...... vaknar man kl 05,00 och är pigg som en lärka hihi! Jaja, bara att kliva upp och ta första muggen kaffe.
I torsdags var det möte i Gävle. Kl 04,15 lämnade jag Pikatorp för att hämta övriga passagerare, Maria, Tobias K och Eva. Framme i Stockholm bytte vi bil och fortsatte de sista elva milen tillsmmans med Georg och Andreas. Kl tio var vi framme, och gissa om vi var trötta. Mötet satte snart igång, mkt intressant. Bra möte tycker vi alla. Nya tider och nya utmaningar, men det bästa av allt, klarar vi våra mål får vi ledningsgrupp åka till Österrike=)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klart Ödeshög ska åka. Så alla ni som läser detta, hjälp oss att bli den vinnande restaurangen. Säg till alla nära och kära att det är hos oss på Dinners i Ödeshög man äter (ler)!
Kl nio på kvällen parkerade jag åter bilen i Pikatorp, hann bara in och lägga mej i soffan så nannade jag!

Fredag morgon, fortfarande trörr, men jobet väntar. Kände mej oförskämt pigg på morgonen så taggad till max rattade jag mot Dinners. Alla nya mål, ideer mm gör att man tycker allt är så lätt och kul. Fixade med frukt o grönt, köte lite gula blomster till retsaurangen, ååååhhhh nu får man verkligen vårkänslor.

Så började bussarna att rulla in. En busschaufför sa idag..... - jag ska se till att Dinners i Ödeshög kommer bli utnämnd till det bästa busstoppet i Sverige. Det är så man får lilla tåren i ögat. Tack Georg på Hagestad Touring för dessa ord, de värmer ska du veta=)!

Idag kom Gösse till oss för att för första gången i sitt liv ta på sej kockkläder( tror jag )! Jag hoppas att grabbarna i köket tar hand om honom och att han tycker det är roligt. Nu behöver vi verkligen fler händer i köket!

Lördag morgon som sagt, tredje maskinen tvätt rullar, andra koppen kaffe, ska bara njuta=)! Ha det gott alla!!!! // Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar