Summa sidvisningar

lördag 6 mars 2010

fortsättning lördag

Ibland blir man lite ledsen här i livet............
Just idag känns det lite så. Undrar om man inte är lika mkt värd som alla andra, eller har jag valt det själv. Tja jag kan tyvärr inte svara på det=(!
Det är så mkt som kommer upp då. Inte blir det bättre av att höra Jessica Anderssons låt på tv.....den är riktigt bra.
Det är tur att jag har min lilla familj som jag älskar över allt annat samt att jag blir omtyckt av dem.
Livet är en gåta, ja så är det nog, eller;
Lär dej livets svåra gåta......älska, glömma och...........förslåta!
Vissa saker eller annat kan jag tyvärr inte förlåta. Iband går människor över gränsen, de man minst kan ana. Men det finns som sagt gränser för mej åxå, och det finns dem som nått dessa gränser även hos mej.
Hur det kommer gå i fortsättningen kan jag faktiskt inte svara på....det återstår att se. Men som vissa säger......ALLT LÖSER SEJ=)!

Kvällen är lugn och stillsam. Vart på jobbet och ätit en god räkis, tagit en skön promenad med hundarna, nu lite slapp i soffan, och snart är det kudden som vill kramas. Arbetsdag imorgon, sen hem och fira älsta tösen som är hemma och hälsar på innan hon firar sin 20 födelsedag i Örebro.
Två presenter redan öppnade........sista imorgon, som jag hoppas kommer göra henne glad. Så lite god mat för de som känner att de vill fira henne. Ingen nämnd, ingen glömd!

Idag har Ullis och Loppan ( Porthus ) varit på hoppträning i Ödeshög. Hade gått kanon, men lite tjobravinker åxå.....han hade visst blitt lite tjurig när det inte gick som han ville och till slut gav han fn i det hihi( ler )!

Ha en fortsatt bra lördagkväll alla! // Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar