Summa sidvisningar

tisdag 13 september 2011

Sluta blogga..................................

Hej alla! Detta med å blogga är inte det som ligger på priolistan just nu! Usch, vet ärligt talat inte om jag ska sluta!
Dels så finns tiden inte riktigt, samt att det aldrig är några kommentarer, och då e det inte lika kul=(! Jag ser ju att jag har besökare men VRF är det ingen som lämnar en liten rad!
Finns ngt intresse av att läsa här????? Skriv gärna en kommentar annars lägger jag ner...................

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Jag tycket det e kul o följa din blogg!!
    Alltid roligt o läsa om andras funderingar och idéer o följa dig o din familj i vardagen! Tycker det e synd om du lägger ner bloggen! Tyvärr är jag lite dålig på o kommentera andras inlägg men ska försöka bli bättre! Ha en skön ledi dag o så hoppas jag att du fortsätter me din blogg!!
    Kram Jossan

    SvaraRadera
  2. tkr du ska fortsätta blogga morsan /Freddan

    SvaraRadera
  3. Nääää !!! inte sluta blogga !!!
    Jag har passat på att utnyttja min "väntan" väl här, tvättat, städat, rensat, fixat middag, handlar och nätshoppat ! Brevbäraren kom med ett par paket men jag väntar forfarande på det där mailet och ytterligare några paket...

    Hur som helst, det blev en produktiv dag trots att det inte blev något jobb så ikväll när mannen kollar fotboll ska jag ta med mig ett glas vin upp, sätta på bastun, ta ett bad och njuta !! KRAMAR

    SvaraRadera