Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

Söndag....arbetsdag

God morgon alla! Eller godmorgon, men kloclan e bara 9. Snart dags att åka till jobbet, hoppas på en fantastisk försäljningsdag=)!
En vän förlorade för ett tag sin pappa...läser hennes blogg varje dag! Det är det värsta som kan hända att förlora en nära anhörig. För 21 år sedan försvann min morfar. Han var som en pappa för mej. Vi bodde hos honom i 4 år min mamma och jag. I många situationer var morfar min bästa vän, min stora idol ja allt man kan tänka sej. Det spelade ingen roll vad det var för han fanns alltid där. Morfar blev sjuk och lämnade oss alldeles för tidigt, han var endast 73, dock ingen ålder. Men sjukdomen gjorde att han inte orkade längre, han somnade lugnt och stilla den 1 juli 1990. Men jag känner att finns brevid mej. För ca 1,½ år sedan for jag av vägen, dock i väldigt låg hastighet, men bilen "knuffades" tillbaka. Jag blev chockad, rädd, skakis........tog en stund innan jag kunde fortsätta färden hem. Så gick ett tag, jag var på healing. Måste erkänna att jag är väldigt faschinerad av allt som har med detta att göra. Men.........då säger hon när hon e klar; Din morfar har en häslning! VA????? Jag rös i hela kroppen. - Det va han som hjäpte dej me bilen! Tårarna kom, jag visste det, han vakar över mej varje dag.
Så till er alla som förlorat ngn när och kär, de finns där för er i vått och torrt.
Nej go vänner, skulle behöva en löprunda, men hoppar nog den idag. Jag orkar faktiskt inte, får bli en dag extra nästa vecka istället.
Krameli Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar